Гарантія

Асортимент нашого інтернет-магазину гарантується відповідно до умов виробника в повному обсязі та згідно термінів, за правильних умов експлуатації та дотримання інструкцій щодо використання, рекомендованих виробником. У випадку, якщо товар має бути відремонтовано протягом цього гарантійного періоду, ремонт буде здійснено нашими  сервісантами 

Сервіс і гарантійний ремонт виконує спеціалізована фірма, що провела монтаж та запуск обладнання, або рекомендована сервісна фірма,що має дозвіл виробника .

ЯКІ ТОВАРИ МАЮТЬ ПРАВО НА ГАРАНТІЮ?

  1.   Ми гарантуємо найвищу якість продукції,  придбаної у нашому інтернет-магазині. Наші менеджери з продажу зберігають інформацію про всі замовлення, які Ви розміщуєте. Якщо Ви не задоволені якістю Вашої покупки, ви можете звернутися до нашого сервісного відділу  і вирішити проблему.
  2. Вироби з не пошкодженим оригінальним пакуванням
  3. Не пошкоджені товари

Якщо товари придбані у нашому інтернет-магазині, та не пошкоджені тим чи іншим способом, вони мають  гарантію. Отже, будь ласка, спробуйте не кидати, не занурювати їх у рідини, не розривати або не розбирати їх. Просто зверніться до наших сервісантів  за допомогою, де вони нададуть відповідь на всі Ваші запитання стосовно ремонту.

  1. Товари, які не були відремонтовані сторонніми особами

 Не звертайтесь в сторонні сервісні центри. Спочатку зверніться до наших сервісантів, щоб вони могли допомогтиВам у вирішенні будь-якої проблеми, з якою  ви можете зіткнутися.

  1. Товари, які не використовувались довше за гарантійний термін.

ДЕ ПОДАТИ ЗАЯВКУ НА СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ?

Сервісний центр у Вашому місті

Якщо наш сервісний центр доступний у Вашому місті, Ви можете звернутися до нього для гарантійного ремонту. Менеджер служби перевірить елемент, який ви хочете відновити  або замінити, і зробить все можливе, щоб вирішити проблему якомога швидше.

Місцевий / внутрішній сервіс

У деяких випадках можна запросити менеджера послуг у Ваш офіс,  до дому  або вирішити проблему прямо на сайті.

У ЯКИХ ВИПАДКАХ ГАРАНТІЯ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА?

  • Пошкодження від зносу

Зверніть увагу, що наша гарантія не поширюється на пошкодження продукту, яке може спричинити нормальний знос продукту, який ви придбали в нашому магазині.

  • Не брендовані предмети

Ця гарантія не поширюється на будь-які предмети, які не були марковані нашою компанією, навіть якщо вони упаковані або продаються з нашими оригінальними продуктами. Такі види продукції можуть мати гарантію виробника.

  • Неавторизовані послуги з ремонту

Коли товар відновлюється неавторизованими сервісними організаціями, інженерами або техніками.

  • Використання несанкціонованих запасних частин або витратних матеріалів

Якщо товар не справний через використання неавторизованих запасних частин або витратних матеріалів, магазин не несе відповідальності . Використовуйте лише авторизовані запчастини, якщо ви хочете зберегти гарантію.

  • Пошкодження

Якщо товар, придбаний у нашому магазині, має візуальні сліди пошкодження.

  • Гарантійний термін дії закінчився

Гарантія починається з дати придбання на квитанції про придбання. Якщо квитанція про покупку не надана, вважається, що гарантійний строк починається через 6 місяців після дати виготовлення на виробах, або із серійного номера продукту.

  • Термін експлуатації витратних матеріалів

Кожен споживчий матеріал має власний гарантований термін служби. Коли закінчується термін експлуатації витратних матеріалів, гарантія стає недійсною; вони повинні бути змінені за рахунок покупця.

  • Стихійне лихо

Стихійне лихо - це форс-мажор, який продавець не може запобігти. Отже, якщо товар зазнав стихійного лиха, магазин не зобов'язаний відшкодовувати або відремонтувати його.

 

Українська