У зв‘язку з ситуацією в країні,

ціни уточнюйте за вказаними

на сайті телефонами!

Умови сервісу

Сервіс і гарантійний ремонт повинен виконуватися спеціалістами ТОВ «Компанія РБР», які виконували монтаж і запуск обладнання, або уповноваженими для цього фірмами. 

Сервісний огляд

При першій сервісній перевірці необхідно перевірити:

  • Контроль налаштувань автоматики

  • Контроль датчиків (СТБ, датчики температури котла і пальника)

  • Контроль і очистка сенсорів полум’я

  • Контроль стану запобіжника з противагою (якщо є)

  • Аналіз повітря та димової тяги

  • Запис сервісних показників

  • Чищення камери згорання пальника

  • Перевірка кріплення і стану камери згорання

  • Калібрація Лямбда-зонду (якщо є).

Додатково при розширеній перевірці:

  • Тест реле
  • Контроль щільності пальника
  • Контроль електричних з’єднань
  • Контроль запальнички
  • Умови Гарантії

В цілях збереження Гарантії на пальники необхідно дотримуватися наступних основних вимог:

  • Пальник повинен бути встановлений виключно представником ТОВ «Компанія РБР».
  • Користувач згідно з графіком доручає нашій компанії виконання періодичних сервісних оглядів.

Увага! Деталі гарантії та умови сервісного обслуговування описані в описі товару і в сервісній книжці, яка входить в комплект пальника.